ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

دهقان: پرونده ترور شهید سلیمانی از ۳ ناحیه در حال پیگیری است| از دولت آمریکا به‌خاطر تحریم‌ها شکایت کرده‌ایم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۱۷۳۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
دهقان: پرونده ترور شهید سلیمانی از ۳ ناحیه در حال پیگیری است| از دولت آمریکا به‌خاطر تحریم‌ها شکایت کرده‌ایم+ فیلم
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا را مشمول اساسنامه دیوان بین‌المللی کیفری می‌دانیم، گفت: ۱۰ جلد سند از جنایات این کشور آماده شده و از دولت آمریکا شکایت کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد دهقان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه در دولت سیزدهم حدود ۱۰ جلد سند از جنایات آمریکا در حق ملت ایران  آماده کرده‌ایم که از قبل تحریم‌ها مرتکب شده است، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران را یک جنایت علیه بشریت و مشمول اساسنامه دیوان بین المللی کیفری می‌دانیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران، از دولت آمریکا شکایت کرده‌ایم، تاکید کرد: در مورد اروپا هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که شکایت کنیم.

دهقان همچنین درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده شهید سلیمانی، گفت: پرونده ترور شهید سلیمانی از ۳ ناحیه مختلف در حال پیگیری است. پرونده اول در کشور خودمان است و مستندات آماده شده است. مورد دوم در عراق است و اخیراً دادستان عراق با مراوداتی که بین مقام‌های ایرانی و عراقی صورت گرفت اعلام کرد که این پرونده از موضوع قتل به مسئله ترور تغییر حالت داده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم بخش بین‌الملل است که در این زمینه ما نظرات وکلای بین المللی را گرفتیم و این وکلا تاکید دارند که شکایت ما در دیوان بین‌المللی دادگستری منجر به نتیجه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->